Korabiewice Akcja charytatywna połączona z kampanią reklamową

POKOCHAYGO – pod taką nazwą zaistniała akcja łącząca w sobie cechy klasycznej promocji produktu w postaci Toyoty AYGO oraz kampanii społecznej wspomagającej schronisko dla psów w Korabiewicach.

W sesji zdjęciowej dla Toyoty wzięła udział suczka Tayga, będąca pod opieką schroniska. Przy okazji sesji chcieliśmy za pomocą różnych kanałów komunikacji pomóc w adopcji Taygi oraz innych psów, a także wesprzeć schronisko w Korabiewicach.

Co zrobiliśmy:

Digital Interactive Strategia Druk

Sesja zdjęciowa

Tayga zagrała jedną z głównych ról podczas sesji zdjęciowej modelu Toyota AYGO.

Social media

Stworzyliśmy film o historii Taygi, który opublikował FP schroniska w Korabiewicach i FP Toyoty. Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. W ciągu 3 dni film obejrzało ponad 2 miliony osób, a do dziś ponad 4 miliony. Jest to wynik niespotykany w Polsce.

 

Film

Krótki film o Taydze i schronisku w Korabiewicach zrealizowany przy współpracy z Jarosławem Bąkiem z Działu Marketingu w Toyota Motor Poland, który trzy lata wcześniej także zaadoptował ze schroniska psa Rico, okazał się wielkim sukcesem.

This browser does not support the video element.

Kalendarz

W ramach akcji przygotowaliśmy specjalny kalendarz KORABKI 2017 poświęcony psom ze schroniska. W sesji do kalendarza wzięło udział 15 innych podopiecznych z Korabiewic. Oprócz fotografii można było zapoznać się z indywidualnymi historiami każdego z czworonogów oraz przeczytać zabawne „wypowiedzi” bohaterów wykreowanych przez nas scenek. Kalendarz powstał, aby wspierać akcję zbierania funduszy na pomoc w budowie drogi pomiędzy boksami w schronisku.

 
 
Więcej informacji o schronisku w Korabiewicach znajdziesz na oficjalnej stronie Fundacji Viva!

http://www.viva.org.pl