Hyal-Drop Multi Nowy wizerunek marki

Rynek sztucznych łez do oczu jest w Polsce dość obszerny, a marka Hyal-Drop multi plasuje się w jego czołówce. Naszym zadaniem było stworzenie spotu telewizyjnego, który miał odświeżyć wizerunek marki, odróżniając ją od konkurencji oraz w czytelny sposób komunikować podstawowe atuty produktu: naturalność, wygodę aplikacji i długi termin przydatności do użycia.

Na tej bazie stworzyliśmy format filmów animowanych, w których główną rolę odgrywały dwie pary oczu rozmawiające ze sobą na czarnym tle. Każdy odcinek ukazywał je w innej sytuacji, w której najczęściej występuje problem tak zwanych suchych, piekących oczu. Elementy humorystyczne wprowadzone do dialogów oraz niespotykana w kategorii forma przykuwała wzrok w bloku reklamowym.

Co zrobiliśmy:

Digital Interactive Strategia Druk

Proces twórczy

Pierwotny pomysł na spot został w zasadzie w całości przełożony na efekt końcowy. Najtrudniejszym etapem było stworzenie storyboardu, w którym musieliśmy przekazać wszystkie emocje mówiących bohaterów wyłącznie za pomocą animacji oczu. Cel został jednak osiągnięty, co z sukcesem potwierdziły badania na grupie docelowej.

Spot TV

Finalnie zrealizowaliśmy trzy scenariusze: „W kinie”, „W biurze” i „W samochodzie”. Połączyliśmy je wspólnym hasłem „Hyal-Drop multi. Cieszy oczy” oraz przewijającym się określeniem: „No to po kropelce” akcentującym jedną z ważniejszych cech produktu. Centralnym punktem filmów było demo prezentujące wszystkie atuty produktu.

Materiały prasowe

Na bazie spotu reklamowego stworzyliśmy także materiały prasowe wprost odnoszące się do wykreowanego przez nas wizerunku produktu.