clos brothers clos multimedia
Zobacz demo Closbrothers
BROTHERS

Toyota

Ambra

MHŻP

PZU

Klub
Gaja

Allianz
Direct

Max film

Krajowe
Centrum
Kompetencji

NASK

Nepentes

WWF

Lexus

Cyfrowy
Polsat

Dax
Cosmetics

Marmite

Paper
Concept

Eulab

Toyota

Od wielu lat tworzymy dla Toyoty, a każda przygotowana przez nas kreacja pokazuje indywidualny charakter danego modelu oraz emocje z nim związane.

Cyfrowy Polsat

Co może być bardziej rozpoznawalne niż smuga Cyfrowego Polsatu? No właśnie niewiele jest takich elementów. Setki kreacji internetowych, printowych, wszelakich i jeszcze nam mało!

Każda osłona kampanii kładzie nacisk na inne zalety usług Cyfrowego Polsatu, które staramy się kreatywnie oraz sugestywnie wyeksponować.

Ambra

Każda miła chwila w naszym życiu zasługuje na należytą oprawę – ta właśnie idea przyświecała nam w momencie, gdy tworzylismy projekt dla marki Dorato. Staraliśmy się zwizualizować wszystkie emocje, które można spotęgować kieliszkiem dobrego musującego wina.

PZU

Nowe oblicze to nowe perspektywy. PZU zmieniło się na dobre, a Clos Brothers przez ostatnie dwa lata wspierało jego metamorfozę przygotowując szereg materiałów, które pokazują przyjazną twarz instytucji funkcjonującej na polskim rynku przez szereg lat. Oni też nam zaufali.

Nepentes

Z Nepentesem współpracujmey od lat będąc między innymi twórcą identyfikacji dla Iwostinu, Puritinu, Elixinu. Przygotowywaliśmy dla tych dermokosmetyków szereg materiałów ATL i BTL i zawsze staraliśmy się podkreślić zbawienne właściwości produktów w taki sposób, aby stanowiły one odzwierciedlenie precyzyjnie opracowanej receptury każdego z preparatów.

Lexus

Kwintesencja elegancji, inspirująca linia oraz niebywałe osiągi to tylko nieliczne z wielu cech odzwierciedlających indywidualny charakter tej marki.

Za każdym razem jednak staramy się położyć nacisk na inny element tak, aby każda kolejna kreacja była innowacyjna, ale konsekwentnie oddawała to, co w Lexusie najważniejsze.

Kocham nie biję

Niestety, przemoc fizyczna oraz psychiczna wobec dzieci to proceder, do którego dochodzi niemal każdego dnia i to zarówno w rodzinach ubogich, jak i zamożnych.

Kampania informacyjno-edukacyjna, którą zrealizowaliśmy miała na celu zwiększenie społecznej wrażliwości na krzywdę najmłodszych i uświadomienie, że milczenie i bierność jest przyzwoleniem na taki stan rzeczy.

Allianz Direct

Projekt nazywamy też żartobliwie “Przypadkiem Geparda”, ponieważ właśnie ta stworzona przez nas postać przyczyniła się do lepszej identyfikacji marki wśród konsumentów.

Pierwotnie bohater miał promować tylko ubezpieczenia komunikacyjne, został jednak szybko wykorzystany do reklamowania pełnej oferty ubezpieczeniowej Allianz Direct.

Dax Cosmetics

W czym tkwi tajemnica wiecznego piękna? Czy doczekamy się kiedyś eliksiru młodości? Tego nie wiemy, ale naturze zawsze warto trochę pomóc, dlatego też przygotowaliśmy komunikację dla DAX Cosmetics. Produkty tej marki skierowane są do kobiet w różnym wieku i doskonale odzwierciedlają potrzeby ich skóry.

Max film

SZAFA, czyli Szkolna Akademia Filmowa to program, który ma zachęcić młodych ludzi do poszerzenia swojej wiedzy na temat filmu i kina. Umożliwi on także uczestnikom akcji rozwijanie zainteresowań związanych ze sztuką filmową, poprzez spotkania z reżyserami i krytykami oraz przez oglądanie wyselekcjonowanych, wartych uwagi filmów.

W ramach współpracy z Instytucją Filmową - MAX Film, przygotowaliśmy również komletną identyfikację wizualną dla Nowego Kina Praha, które kieruje swój repertuar do widza wymagającego, szukającego filmów ambitnych i niekomercyjnych.

WWF

Celem kampanii „Zwolnij! Zwierzę na drodze!”, którą zrealizowaliśmy dla polskiego oddziału World Wildlife Fund, było przekonanie polskich kierowców do rozważnego poruszania się po drodze oraz zachęcenie do pomocy w zbieraniu danych o wypadkach z udziałem zwierząt.

Na razie dane o wypadkach ze zwierzętami zgłasza zaledwie ¼ kierowców. Kampania miała podnieść powszechną świadomość o wadze tych informacji.

Klub Gaja

Kampania “Jeszcze żywy karp”, którą przygotowaliśmy dla Klubu Gaja, otrzymała nagrodę dla Kampanii Społecznej Roku 2010 w kategorii reklamy radiowej. Z Klubem Gaja współpracujemy od 4 lat, tworząc kolejne edycje "Karpia". W tym roku przygotowaliśmy prawdziwe perełki!

Celem akcji było walka z niehumanitarnym traktowaniem karpi poprzez wzmożenie kontroli transportu żywych ryb i miejsc ich sprzedaży. Akcję prowadzimy cyklicznie. Co roku można zobaczyc kolejne jej odsłony.

Kampania społeczna dla Dyżurnet miała na celu uświadomienie społeczeństwu, że wszelkie nielegalne treści, jakie można spotkać w sieci, należy piętnować i zgłaszać anonimowo odpowiedniej organizacji stworzonej do tego celu, np. do Dyżurnet.pl.

Dyżurnet

Kampania wykorzystywała rozmaite symbole aktywności internetowej: znaki ładowania aplikacji, obszary do wpisywania i wyszukiwania stron. W warstwie językowej posługiwała się sformułowaniami, które za pomocą dwuznaczności w sposób jednoznaczny określały stosunek potencjalnego internauty do konkretnego zdarzenia.

Muzyum historii żydów polskich

Współpracujemy z Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie! W Clos Brothers powstają interaktywne elementy niezwykłej wystawy "1000 lat wspólnej historii".

Około 75 stołów dotykowych w nowoczesny sposób przekaże zwiedzającym informacje o historii, kulturze i religii żydowskiej. W tym muzeum naprawdę dotkniesz historii!

Marmite

Jak ciekawie opowiedzieć o wannie czy zlewie? Dla nas to żaden problem. Firma paperconcept pozwoliła nam stworzyć opowieść o designie, który jest kwintesencją dobrego smaku i stylu. Byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie materiałów BTL oraz Interactive.

Paper Concept

W związku z popularnością wszelkiego rodzaju handmade'u i artystycznym duchem, który uaktywnił sie w narodzie, założyciele marki postanowili stworzyć markę, która odpowie na to twórcze zapotrzebowanie bogatą paletą ozdobnych papierów oraz innych niezbędnych akcesoriów. Po naszej stronie była identyfikacja graficzna, BTL oraz działania interactive.

Eulab